TikTok je brz i ne prašta čekanje

TikTok je brz i ne prašta čekanje

Direktori marketinga - marketing menadžeri - trade marketing menadžeri - menadžeri kategorije - brend menadžeri - marketing agencije - stručnjaci iz oblasti marketinga - povezane industrije - svi koji žele da unaprede svoj marketing

U slučaju da ste se pitali da li je TikTok prava platforma za vaš brend, ne propustite da čujete Goranu Risteski, Media Researcher i TikTok Lead u agenciji Direct Media United Solutions, na FMCG Brand Forumu, koji se održava u online formi 1. i 2. juna.

Naša sagovornica nam za početak otkriva na šta će se fokusirati u svojoj prezentaciji na ovoj predstojećoj najvećoj marketinškoj konferenciji: Iako je TikTok skoro bio tema svakog drugog naslova u medijima, u ovoj prezentaciji ćemo se osvrnuti više na biznis stranu TikToka i to kako brendovi mogu da koriste ovu mrežu kao deo svog online nastupa. Za one koji još nisu upoznali mrežu, imaćemo kratak uvod, šta je to TikTok, a dalje, pričaćemo o razlozima zašto brendovi treba da budu prisutni na ovoj mreži. Naravno, uvek je lakše to objasniti dobrim primerima iz prakse, pa ćemo tako videti i koji to brendovi uspešno vode svoje profile na ovoj mreži i da li su dobro razumeli jezik generacije Z.

-

Da li biste mogli da istaknete neki brend ili brendove koji rade dobar posao na TikToku?
Što se tiče stranih brendova, u poslednje vreme mi je naviše pažnje privukao RyanAir i njihovi klipovi na TikToku. Kod njih se tačno vidi ta sloboda stvaranja sadržaja koja je važna za duh TikToka. Što se tiče domaćih brendova, videćemo u prezentaciji koji su to brendovi uradili domaći zadatak i napravili sjajan rezultat na ovoj mreži.

-

Celi intervju možete da pročitate ovde.