Momčilo Radovanović

Momčilo Radovanović

Strategic Manager
Google, Irska

Šta ćemo čuti?

Predavanje ima za cilj da učesnicima pruži uvid u praktičnu primenu Google-ovih AI alata i tehnologija za unapređenje strategija FMCG brendova.

Kroz prikaz trendova, najnovijih pristupa i konkretnih primera iz industrije, učesnici će saznati kako mogu koristiti veštačku inteligenciju za preciznije targetiranje potrošača, personalizaciju komunikacije i optimizaciju marketinških ulaganja.

Fokus će biti na tome kako veštačka inteligencija može da poboljša marketinške kampanje kroz automatizaciju procesa, prediktivnu analitiku i bolje razumevanje potreba potrošača.

Predavanje će pružiti praktične smernice za brendove koji žele da iskoriste pun potencijal AI tehnologija i postanu lideri u svom segmentu.


O govorniku

Momčilo Radovanović, trenutno senior regional sales menadžer u kompaniji Google za SMB klijente u Hrvatskoj i Baltičkim zemljama, svoju bogatu i raznovrsnu međunarodnu karijeru započeo je u Beogradu. Njegov profesionalni put odlikuju značajna dostignuća i iskustva u renomiranim svetskim kompanijama.

Radovanović je svoju karijeru započeo u kompaniji Japan Tobacco International (JTI), gde je radio kao praktikant. Nakon toga prelazi u L’Oréal, gde provodi četiri godine i napreduje od pozicije trainee-a do people menadžera. Njegov sledeći korak bio je rad u evropskoj centrali japanske kompanije Kao u Frankfurtu, gde se bavio međunarodnim i digitalnim brend menadžmentom.

Prekretnica u njegovoj karijeri događa se kada se pridružuje Google-u, u evropskom sedištu kompanije u Dablinu, gde je već gotovo šest godina. Tokom rada u ovoj globalnoj kompaniji, Radovanović je ostvario značajne rezultate, uključujući lansiranje Google Ads Reseller programa u Srbiji, Sloveniji i Kazahstanu, kao i upravljanje postojećim programima u Iraku i Maroku. Pored toga, sarađivao je sa digitalnim agencijama i klijentima iz Srbije, Hrvatske i Slovenije, istovremeno razvijajući duboko razumevanje različitih tržišta i njihovih specifičnosti.

Svoj korporativni razvoj Radovanović vidi kao spoj marketinga i prodaje, što mu omogućava da bolje razume potrebe klijenata i potrošača. Njegova dosadašnja iskustva rada u međunarodnim kompanijama doprinela su njegovoj sposobnosti da prevaziđe izazove multikulturnih timova i koristi te razlike kao dodatnu snagu.

Agenda