Šta ćemo čuti?
Globalno i regionalno pozicioniranje brendova prema potrošaču u Srbiji pod pritiskom cena
Prezentacija se fokusira na izazove i prilike u pozicioniranju brendova prema potrošačima u Srbiji pod pritiskom cena. Pored promena u strukturi maloprodaje, širenja kanala diskontera, rasta promocija i konkurencije, fokusiraćemo se na demografske promene, rast apsolutne potrošnje, kao i moguće jačanje konkurencije između lokalnih i međunarodnih brendova. Takođe, istražićemo kako učestalost inovacija utiče na poslovne rezultate kompanija.
O govornici
Marta Janjić, diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu na smeru marketing. Istraživanje tržišta bilo joj je u fokusu još od studentskih dana, stoga profesionalnu karijeru započinje u kompaniji NielsenIQ gde stiče široko poslovno iskustvo radom u različitim timovima. Preko Customer Success-a do komercijalnog tima, proteklih godina imala je priliku da sarađuje i sa lokalnim gigantima kao i multinacionalnim kompanijama.
Marta učestvuje u globalnim radnim grupama kompanije NielsenQ gde promoviše pozitivnu kompanijsku kulturu kroz različite društveno odgovorne projekte.
Trenutno je na poziciji Client Executive-a u NIQ Adriatics Sales timu, gde uspešno rukovodi razvojem postojećih i potencijalnih globalnih klijenata kao i koordinacijom aktivnosti usmerenih na malu i srednju privredu u Srbiji. Smatra da su za nju u svakodnevnom radu najvažniji kompanijski principi: usredsređenost na klijenta, odgovornost za rezultate, posvećenost integritetu i motivacija ka pobedi.