PANEL
Retail marketing strategije - šta će biti u fokusu 2023?
Perspektiva direktora marketinga nekih od vodećih trgovačkih lanaca u zemlji
- kako digitalna transformacija utiče na biznis?
- koncept "industrije" vs "koncept arene" - ko je danas konkurencija trgovačkim lancima?
- cenovna politika
- in store marketing - tradicionalna komunikacija i online egzibicije
O kompaniji
Veropoulos kompanija proslavila je 2022. dve decenije poslovanja u Srbiji. U decembru 2002. godine, na površini prodajnog prostora većoj od 2.000 m2, otvoren je prvi inostrani market u Srbiji. Danas, u sastavu kompanije Veropoulos posluju formati Super Vero i Jumbo, na osam lokacija, u Beogradu i Novom Sadu.
Fokus poslovanja Super Vera, pored širokog asortimana mediteranskih proizvoda, je veliki izbor proizvoda sa visokim nivoom kvaliteta, značajno iznad nivoa cena. Osim o kvalitetu svoje ponude, kompanija vodi računa i o zajednici u kojoj posluje i ponosna
je na svoj doprinos razvoju srpskog preduzetništva, kroz saradnje sa domaćim proizvođačima i farmama. Da i kupci smatraju da je Super Vero sve ono što je navedeno u prethodnim redovima, potvrđuje činjenica da se u programu lojalnosti Vero Klub nalazi više od 90.000 potrošača.