Kristijan Matijašević

Kristijan Matijašević

Osnivač i direktor
Abnormal

Šta ćemo čuti?

U ovom izlaganju istražićemo kako povećati volumen i vrednost u maloprodaji razumevanjem strategija određivanja cena. Čak 1/3 kupaca u trgovinama spremna je potrošiti više, ali nemaju adekvatan izbor, i zbog toga ova činjenica predstavlja ključnu priliku za optimizaciju vrednosti bez ulaska u dominantan rat cenama. Danas teško možemo govoriti o “prosečnom shopperu” i upravo zbog toga je bitno prilagoditi cene kako bi se zadovoljile različite potrebe i preferencije različitih shoppera. Osim toga, pozabavićemo se stalnim takmičenjima između privatnih robnih marki i etabliranih brendova i kako se nositi s ovim izazovom za održivi vrednosni i volumenski rast prodaje.

O govorniku

Kristijan Matijašević je osnivač i direktor konsultantske kompanije Abnormal, menadžer s više od 20 godina iskustva u najuspešnijim globalnim kompanijama iz područja oglašavanja i medija, telekoma i FMCG industrije. Član je nadzornog odbora HUKI- Hrvatskog ureda za kreativnost i inovacije. Kristijan je bivši direktor marketinga The Coca-Cola Company u CEE regionu. Fokusiran na upravljanje rastom prihoda (RGM), uspešno je vodio brojne svetske brandove prema kontinuiranom i profitabilnom rastu.

Neki od klijenata s kojima je uspešno sarađivao ili sarađuje: The Coca-Cola Company, Hrvatski telekom, A1 telekom, Fortenova grupa,  Zalando, Styria grupa, Manpower, Perutnina Ptuj, Atlantic Grupa. Poznat je po prevođenju složenih poslovnih koncepata u praktične i razumljive poslovne planove. Dobitnik je brojnih međunarodnih nagrada za marketinšku učinkovitost. Magistar je nauka iz područja marketing menadžmenta. Takođe, on je inspirativni govornik i predavač na brojnim univerzitetima, poslovnim školama i konferencijama.

Agenda