Studija slučaja: NESCAFÉ & MVM Group
Pozicioniranje brenda, outsource merchandising & tim koji pobeđuje
Pozicioniranje brenda i tim koji pobeđuje
- Individualni vs. timski rad – Koja je dobitna formula za uspeh u biznisu? Studija slučaja: Nestlé & MVM Group
- Pozicioniranje brendova u FMCG-u (od strategije do implementacije) – impresivne pozicije u retailu i kako napraviti diferentnu prednost?
Nestlé je svetski lider u proizvodnji hrane i pića, sa tradicijom dužom od 150 godina i više od milijardu prodatih porcija dnevno. Nestlé u Srbiji posluje već 18 godina, sa proizvodnjom u Surčinu i zapošljava više od 700 ljudi.
Nestlé Surčin proizvodi asortiman brendova C, MAGGI, THOMY i Nestlé Professional, i prva je prehrambena fabrika u Srbiji koja je postigla Zero Waste to Landfill cilj, što znači da ni gram otpada iz fabrike ne završava na komunalnim deponijama.
NESCAFÉ je globalno najpoznatiji Nestlé brend i ujedno najodrživiji brend kafe na svetu.