Metaverse:
jačanje FMCG brendova kroz nova korisnička iskustva u virtuelnom svetu
potencijali virtuelnih prostora za FMCG brendove - nov način prodaje i distribucije, bolje korisničko iskustvo, uvid u tržišt i jačanju branda, u cilju poboljšanja pozicije kompanije na tržištu
- Metaverse je digitalni svet u kojem se ljudi mogu povezati, komunicirati i stvarati sadržaj. Za FMCG industriju, učešće u metaversu može biti korisno na više načina
- Metaverse pomaže kompanijama u poboljšanju korisničkog iskustva
Metaverse je digitalni svet u kojem se ljudi mogu povezati, komunicirati i stvarati sadržaj. Za FMCG industriju, učešće u metaverseu može biti korisno na više načina.
Prvenstveno, metaverse pruža kompanijama novi kanal prodaje i distribucije proizvoda. Kompanije mogu da kreiraju virtuelne trgovine u kojima potrošači imaju mogućnost kupovine proizvoda pomoću svojih digitalnih avatara. Na ovaj način kompanije mogu da prodaju artikle koji su teško dostupni u fizičkim trgovinama, a mogu doći i do kupaca na globalnom nivou.
Takođe, metaverse pomaže kompanijama u poboljšanju korisničkog iskustva. Postoji mogućnost kreiranja virtuelnih proizvoda i doživljaja koje nije moguće doživeti u stvarnom svetu, što može privući nove kupce, ali i poboljšati angažman postojećih potrošača.
Metaverse, između ostalog, može biti koristan za FMCG kompanije prilikom istraživanja tržišta i prikupljanja povratnih informacija o proizvodima. Kompanije mogu da koriste metaverse kako bi stvorile virtuelne fokus grupe, kreiraju ankete koje pružaju uvid u mišljenja kupaca o proizvodima.
Na kraju, učešće u metaverseu može biti korisno za FMCG kompanije u cilju jačanja svog brenda. Korišćenjem ove platforme, stvara se emocionalna veza sa kupcima i povećava se svesnost o brendu.
Ukratko, metaverse pruža FMCG kompanijama novi način prodaje i distribucije, poboljšava korisničko iskustvo, pomaže u istraživanju tržišta i jačanju branda, u cilju poboljšanja pozicije kompanije na tržištu.
O govorniku
Osnivačica i izvršna direktorka kompanije Beyond42 iz Srbije. Konsultant za izgradnju onlajn zajednica i interaktivnih metaverzum rešenja sa velikim praktičnim iskustvom stečenim kroz rad sa klijentima sa svih kontinenata i zajednicama koje uključuju više od 20 miliona ljudi širom sveta.
Suosnivačica je dva startupa. Kao mentor, radila je sa više od 20 startapova u sklopu Impact Hub Beograd mreže, kao i u Mozaik Impact inkubatoru, na izgradnji zajednica, digitalnim strategijama i SaaS prodaji.