Dobrinka Vicentijevic

Dobrinka Vicentijevic

Shopper Insights Director
EyeSee

Šta ćemo čuti?

Šoper marketing se brzo menja uz pomoć novih tehnologija. Ova sesija bavi se načinima na koje nove tehnologije pomažu u personalizaciji iskustava, povećavaju angažman i omogućavaju bolje praćenje i predviđanje ponašanja potrošača kako bi se optimizovali marketinški rezultati.

O kompaniji

Belgijski startap EyeSee od 2012. godine bavi se bihevioralnim istraživanjem tržišta i posluje globalno, uključujući kancelariju u Beogradu, koja je poslednjih godina značajno porasla. Kompanija koristi bihevioralne metode poput eye-tracking-a i facial coding-a kako bi pružila objektivne uvide u ponašanje potrošača. EyeSee beleži godišnji rast broja zaposlenih od 50% i već tri godine uzastopno je među 500 najbrže rastućih kompanija na Deloitte-ovoj listi za EMEA region. Uz rast prihoda od skoro 500%, kompanija nastavlja širenje, posebno u R&D sektoru, gde traže nove developere.

Agenda