Sledimo sopstveni specifični pristup prema inovacijama

Sledimo sopstveni specifični pristup prema inovacijama

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

Ove godine obeležavamo 140 godina nasleđa kompanije – da li je to prokletstvo ili blagoslov? U svojoj prezentaciji želeo bih da razgovaram o izazovima sa kojima se kao marketar suočavate ako želite da pomirite tradiciju kompanije i metode savremenog potrošačkog marketinga. Na kraju, težnja ka inoviranju, pionirski duh i održivi rast čine savršenu mešavinu - baš kao što je slučaj i sa našim začinima, kaže nam na početku razgovora Dominik Mattes, Director Marketing & Innovation, Kotanyi Austria, jedan od govornika predstojećeg FMCG Brand Foruma.

-

Budući da Kotanyi ima dugu istoriju, da li je vama i vašem timu teško da budete inovativni? Ili vam možda ta tradicija daje prednost na tržištu?
Inovacije su ključni faktor našeg uspeha i samim tim glavni element naše korporativne strategije. Sledimo sopstveni specifični pristup prema inovacijama. Rekao bih da je taj fokus od vitalnog značaja za naš održivi uspeh. Tradicija nam daje neprocenjivu prednost - poverenje potrošača od 140 godina.

-

Celi intervju možete da pročitate ovde.