Pomirljiva tenzija između marketinga i prodaje

Pomirljiva tenzija između marketinga i prodaje

Direktori marketinga - marketing menadžeri - trade marketing menadžeri - menadžeri kategorije - brend menadžeri - marketing agencije - stručnjaci iz oblasti marketinga - povezane industrije - svi koji žele da unaprede svoj marketing

U susret predstojećoj konferenciji FMCG Brand Forum, koja će biti održana 1. i 2. juna, razgovarali smo sa Motyjem Sharayem osnivačem agencije Business Wizards, koji će biti jedan od govornika, kako bismo vas malo bolje upoznali sa njegovim radom i delom…

-

Naš sagovornik rođeni je Izraelac, sa trenutnim prebivalištem u Beogradu, odakle nastavlja da pomaže svojim međunarodnim klijentima da unaprede svoje marketinške aktivnosti. Agencija Business Wizard, čiji je osnivač i izvršni direktor, koristi alate koji kompanijama omogućavaju da iz svog marketinškog budžeta izvuku najveću moguću prodaju i dobit. Business Wizard okuplja marketinške stručnjake (sa akcentom na digitalni marketing, ali i druge kanale) i prodajne stručnjake, koji rade potpuno sinhronizovano i donose efikasne rezultate.

-

Na početku razgovora – otkud baš Beograd?
Moja porodica i ja smo već neko vreme planirali da se malo prepustimo nomadskom stilu života i upoznamo različite delove Evrope. Naravno, zahvaljujući prednostima online rada, koji vas ne vezuje za jedno mesto i omogućava dodir sa klijentima gde god da se nalazite, a što je naročito postalo prihvatljivo tokom pandemije, nije bilo teško upustiti se u takvu avanturu. Iako, moram da priznam, da nam Srbija i Beograd, pre dolaska, nisu bili na vrhu liste. Sticajem okolnosti smo se tu našli i shvatili da nam se i grad i ljudi i stil života dopadaju mnogo više nego što smo i mogli da zamislimo.

-

Celi intervju možete da pročitate ovde.