Kreativni potencijal leži u kvalitetnim lokalnim idejama

Kreativni potencijal leži u kvalitetnim lokalnim idejama

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

Najavljujemo teme & govornike: Marko Cvetković, direktor marketinga, A&P doo – Pepsi Srbija

Na centralnoj marketinškoj konferenciji o FMCG brendovima, FMCG Brand Forumu (drugog dana ovog događaja, 2. juna) biće organizovan panel s temom Usuditi se ili ne – kreativan ili tradicionalan pristup advertajzingu. Jedan od učesnika ove zanimljive diskusije biće Marko Cvetković, direktor marketinga kompanije A&P doo – Pepsi Srbija.

-

Gde vi lično crpite energiju za kreativnošću koju prelivate na vaš tim i rad u kompaniji?
Verujem da je svako kreativan u svom potencijalu, te da je mozaik tih kreativnosti najbolji recept za neki dobar rezultat. Svako ima razne niše inspiracije, a slobodno mogu da kažem da su moje: sloboda, ljudi i okruženje. Sve što me okružuje: društvo, situacije, folklor, jednostavno DNK našeg podneblja, je nešto što me pokreće napred. Samo onaj ko poznaje svoje okruženje i sagledava ga iz različitih uglova može na najbolji način da svoju kreativnost prelije na tim i kompaniju. Sloboda u glavi stvara prostor za kreativnošću.

-

Da li biste mogli da izdvojite i ukratko opišete neki od projekata kompanije A&P doo Pepsi Srbija kao najkreativniji prema vašem mišljenju?
Svakako bih izdvojio projekat koji smo uradili sa izdavačkom kućom Laguna za lokalno tržište, gde smo na drugačiji način spojili na izgled nespojivo, knjige i gazirano piće, a sve u cilju CSR aktivnosti. Ideja je bila da inspirišemo ljude da uživaju u sjajnom Pepsi ukusu dok čitaju knjige, te da stvorimo vezu u ovom lepom ritualu između pića i trenutaka čitanja. Ljudi su to prepoznali i zaista dali sjajnu povratnu reakciju. Uvidevši to, prošili li smo ideju i odlučili da uradimo nešto lepo i vratimo tu pozitivnu energiju društvu, pa smo sve ljude koji su pratili našu kampanju pozvali da čepove od svojih flašica ne bacaju, već da doniraju udruženju "Čep za hendikep", a sa druge strane Laguna ih je za taj odgovorni čin nagrađivala dodatnim popustima na knjige. Na taj način smo učinili da svi budu srećni: čitaoci, udruženje, Laguna i mi kao kompanija koja je postala prepoznata u novoj niši – knjiga.

-

Celi intervju možete pročitati ovde.