Izazova puno, ali zato ideja za inovaciju ne manjka

Izazova puno, ali zato ideja za inovaciju ne manjka

Konferencija pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta.

Jedan od moderatora FMCG Brand Foruma biće i Goran Tintor, Business Development Manager i suosnivač kompanije Data Do.

-

U nastavku teksta prenosimo njegov kratak osvrt na novonastlo stanje na srpskom tržištu i njegove igrače...

Teme koje se provlače kroz planirane prezentacije gostiju ne mogu biti aktuelnije - (post) COVID trendovi, optimizacija, održivost, digitalni zaokreti, nove (stare) navike, a sve u cilju inoviranja poslovnih i brend koraka. Ipak, u srcu svih ovih dešavanja je oduvek bio i ostaće čovek, tj. potrošač. Koja su mu očekivanja, šta će raditi, koje marke će kupovati, koje medije će koristiti?

-

Celi tekst pročitajte ovde.