FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Od Italije i Etiopije do Kine i Omana - moje putovanje u kreativnoj industriji

FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Od Italije i Etiopije do Kine i Omana - moje putovanje u kreativnoj industriji

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

Najavljujemo teme & govornike: Nikolina Popović, kreativni direktor, OHI Leo Burnett, Oman

-

O prezentaciji

FMCG industrija je očiti primer da kreativnost vodi ka novim perspektivama. Imajući priliku da radi u Evropi, Africi, Aziji i Bliskom Istoku, trenutno u Omanu, morala je da promeni svoj stav o estetici, ali i o trendovima.

Ono što je njoj interesantno je zapravo da jedan od prvih kontakata sa nekom kulturom i jeste FMCG industrija, odnosno odlazak u supermarket. Da li se osećate kao u zemlji čuda, zbunjeno ili pak zadivljeno i šta je poimanje lepote i dobrog dizajna? Da li Srbija prati trendove i da li je uopšte poželjno pratiti trendove?

-

Predstavljamo Nikolinu

Nikolina Popović je kreativni direktor. Trenutno radi za OHI Leo Burnett Oman. Takođe, predavač je na Institutu za Dizajn u Milanu, na master studijama Kreativna direkcija.

Nikolinu je reklamna industrija odvela na put oko sveta, te je imala prilike da radi za različite internacionalne reklamne mreže poput Saatchi&Saatchi, Grey, DDB u Italiji, Etiopiji, Slovačkoj, Kataru, Kini, Češkoj i na kraju Omanu. Ona je takođe član žirija na nekim od prestižnih festivala kreativnosti, kao sto su New York Advertising Festivals, Cresta, Ad Stars Korea, White Square Belorusija, LIAF.

-

Pročitajte ovde.