FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Medijski pejzaž 2020. i predviđanja 2021.

FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Medijski pejzaž 2020. i predviđanja 2021.

Konferencija pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta.

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

-

Predstavljamo govornike: Jovana Zečević, Strategy director, Media House

O prezentaciji

Medijska scena je mesto stalnih promena i rađanja novih trendova. Promene uglavnom dolaze iz tehnološkog razvoja, ali i iz promenjenih navika konzumacije medija. COVID-19 kriza tokom 2020. godine je potpuno promenila način konzumacije medija širom sveta, pa i u našem regionu. Nakon inicijalnog udara, stvari su u drugoj polovini godine počele da se vraćaju u uobičajeno stanje, ali je za sobom ostavila i neke trajne promene u konzumaciji kroz akceleraciju trendova koji su postojali, ali su usled COVID-19 krize ubrzani za pet godina u odnosu na predviđen tok. U prezentaciji će se osvrnuti na prikaz medijske scene i odnose snaga ključnih medijskih igrača, promene u načinu konzumacije medija i uticaj pandemije na akceleraciju trendova. Za kraj će podeliti kako vide očekivani razvoj u narednim godinama.

-

Predstavljamo Jovanu

Profesionalac iz oblasti medija sa bogatim iskustvom dužim od 12 godina, tokom kojih je imala prilike da sarađuje sa velikim domaćim i internacionalnim klijentima iz različitih industrija (Opel, Chevrolet, Red Bull, Mastercard, Heineken, Wiener Staditche, Lilly Drogerie, Emmezeta i mnogi drugi).

Kao Strategy Director bavi se izradom i unapređenjem medijskih strategija ključnih agencijskih klijenata kroz ukrštanje uvida dobijenih iz analize dijagnoze brenda i uvida o ponašanju potrošača i njihovim specifičnostima i navikama u konzumaciji medija, sa medijskim trendovima i prilikama na tržištu kako bi se postigla optimalna, efikasna, fokusirana medijska strategija koja daje merljive rezultate kroz unapređenje poslovanja klijenata.

Osim postojecćih klijenata, fokusirna je i na vođenje tenderskih projekata (new business) kroz kompletan proces. Aktivno se bavi i unapređenjem agencijskih usluga kroz razvoj novih alata i pristupa zajedno sa kolegama, kao i unapređenjem internih komunikacija i procesa.

-

BESPLATNE KARTE? DA, VRLO JEDNOSTAVNO!

VIŠE INFORMACIJA I REGISTRACIJA NA ZVANIČNOJ STRANICI

-

Pročitajte ovde.