Nataša Đurđević

Nataša Đurđević

predsednica žirija
Effie Awards Srbija

Nataša Đurđević je stručnjak za marketing sa gotovo tri decenije iskustva u oblastima strateških marketing istraživanja, strateškog planiranja, brend menadžmenta, i komercijalnog i operativnog upravljanja u FMCG industriji. Master studije u oblasti marketinga završila je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Karijeru je započela u agenciji “Mark-Plan”, nakon čega je prešla u agenciju “Publicis”, gde je radila kao direktor strateškog planiranja. Sledi 24 godine rada u kompaniji “Coca Cola”, gde se bavila širokim spektrom poslova, od marketing istraživanja i strateškog planiranja do izrade komercijalne strategije za teritoriju centralne i istočne Evrope. U periodu od 2011. do 2013. godine radila je kao predsednik srpskog ogranka udruženja “International Advertising Association”, čiji je član i danas i koji ima za cilj predstavljanje interesa oglašivača, agencija i medijskih kompanija u oblasti marketinga. Trenutno je na doktorskim studijama u oblasti elektronskog poslovanja na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu.



Effie Awards
“Effie Worldwide” je neprofitna organizacija posvećena promovisanju i unapređenju prakse efektivnosti marketinških komunikacija. “Effie Awards” je priznanje koje dodeljuje “Effie Wordwide” na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou agencijama i oglašivačima koji stoje iza uspešnih marketinških kampanja koje su ostvarile ili premašile postavljene ciljeve i tako rešile izazove pred kojima su se našli njihovi brendovi i kompanije. “Effie Awards” dodeljuju se svake godine u više od 25 kategorija, uključujući finansije, trgovinu, e-commerce i interneta.

Agenda