MIROSLAV TASIĆ

MIROSLAV TASIĆ

managing director
NielsenIQ | Adriatics

CENE & PROMOCIJE U TURBULENTNIM VREMENIMA


Učešće akcijske prodaje (volume of deal) & visina popusta (discount of deal)

Koliko je učešće akcijske prodaje (VoD), a kolika visina popusta (DoD) u FMCG sektoru na EU tržištima, a kakva je situacija u Srbiji?

Kakav je trend u nekim od ključnih kategorija, uključujući mesne prerađevine i konditore, u poslednje 3 godine?

Na koji način podaci koje obezbeđuje NielsenIQ, pre svega promo pressure analiza, pomažu marketarima da bolje upravljaju promo aktivnostima?

Kako da aktivno koristite ove podatke kako biste imali uspešnije promo aktivnosti?



O govorniku

Tadašnji Nielsen, a sada NielsenIQ, globalna kompanija za merenje i analizu podataka, imenovala je Miroslava Tasića za tržišnog rukovodioca za Adriatik region 2018. godine.

Miroslav Tasić iza sebe ima više od 20 godina iskustva koje se proteže od marketinškog istraživanja i robe široke potrošnje do farmaceutske industrije, stečeno u različitim regionima jugoistočne Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Tokom profesionalnog života bio je na raznim strateškim položajima – kako iz perspektive agencije, tako i iz perspektive klijenta – a njegove liderske kompetencije i zadaci s vremenom su se povećavali. Pre sadašnje funkcije uloge, Tasić je bio vođa tima za analitiku, uvide i prognoze za Bliski istok, Afriku i Tursku u jednoj globalnoj istraživačkoj farmaceutskoj kompaniji u Dubaiju.



NielsenIQ

NielsenIQ je lider u industriji globalnih merenja i analitike podataka i izvor od najvećeg poverenja za maloprodaju i informisanje potrošača. Trgovcima, proizvođačima i partnerima dostavljaju analizu tržišta kroz sveobuhvatne skupove podataka i snažan uvid. Omogućavaju kompanijama da pouzdano donose kritičke odluke, ubrzavajući rast i optimizujući performanse. Kompanija, sa sedištem u više od 100 zemalja, globalno zapošljava više od 30.000 ljudi.

Agenda